tisdag 15 februari 2011

Pip-Ohlzon

Idag har dagen flutit på. Det började med lite sovmorgon då Robet började lite senare :)

Skulle varit på Öppna Förskolan med Jossan idag igentligen, men hennes Wille var sjuk :( Så jag och Elliot fick besök av Eva. Vi lunchade lite på smörgås och kaffe. Efter att Eva åkte sen så brakade det loss här hemma.

Först kräks Elliot och rullar i det så jag får tvätta hans hår och byta body. Sen sov han en stund. Efter sovstunden fick han lite mellis. Nyponsoppa och smörgåsrån. Efter det satte jag honom på golvet och han började åla iväg. Sen ser jag att han ligger och rullar. Då rullar han i sitt kräks, så han har fullt med nyponsoppa i hela håret :( Och på kläderna... Var bara att byta igen och tvätta håret.
Lyckades få honom att sova en liten stund på eftermiddagen, men efter middagen var han hur pipig och gnällig som helst igen :( När ska tänderna titta fram? Inte kul med en sur unge på kvällarna.

Men det hände nått kul nu i kväll. Elliot kröp 3 steg :) Så nu är det verkligen pågång! Sötnöten :)

Nu har jag tagit mig lite Whiskey för halsen, hoppas det hjälper... Orkar inte med att inte få träna :/

Någon har verkligen klämt in sig ordentligt

Men han tog sig ur det själv :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: