söndag 27 februari 2011

Veckan som varit

I torsdags:
På förmiddagen efter att Elliot sovit lite, åkte vi vidare till Eva en sväng. Där fick Elliot en liten present. Sötnöten satt på golvet och öppnade den. Han sken som en sol :) Det var en giraff som ändrade färg. Efter det fick han lite lunch och jag drack lite kaffe.

Sen åkte vi vidare till Högö Hallen och postade paket. Jag köpte med mig lite bröd och pålägg. Vi styrde bilen vidare till Jossan och barnen. Erika kom med lilla Isa med. Vi fikade lite, och gick en promenad. Mycket trevligt :)

Sen åkte jag och hämtade Robert som annordnade lan i bryggaren. Vi åkte vidare till Karpgatan. Där firade vi Roberts pappa. Vi fick goda smörgåsar och tårta :)

I fredags:
Då åkte vi hela famlijen till Roberts farfar. Där vankades det te och smörgås. Elliot var på solskenshumör under hela besöket :) Vi passade på att handla lite innan jag åkte och lämnade Robert på lanet igen. Sen åkte jag och Elliot hem en stund innan vi åkte till Jossan.
Där spenderades kvällen :) Efter att Elliot somnat och de andra söta barnen, så vankades det middag. Väldigt god mat var det :) Och god efterrätt blev det med.

Tack för en väldigt trevlig kväll :)

I lördags:
På eftermiddagen åkte vi hela familjen till Kavntum och fikade. Sen handlade vi lite igen, innan jag skjutsade Robert till lanet igen. Sen åkte jag och Elliot hem. Väl hemma var han väldigt grinig och pipig :/ Mindre kul. Jag packade Elliots grejer och vi åkte till Karpgatan. Elliot skulle vara där över natt och mysa lite. Själv åkte jag vidare till lanet och spenderade kvällen där :)

Idag:
Sov till kl 11. Och det var länge sen. När jag ätit min frukost började jag städa här hemma. Robert åkte till lanet och jag fortsatte städa. Skönt att ha det gjort innan vi skulle hämta mini. Jag tog en dusch innan vi åkte mot Karp. Där fick vi god mat :) Elliot var lite snorig stackarn :/ När vi kom hem sen var det välling och sen i säng. Han var helt slut...
Nu har vi kollat på en film och myst lite i soffan :) Så nu blir det sängen!

Puss och hej!

Inga kommentarer: