torsdag 10 februari 2011

Hagel och driv-is

Idag när vi vaknade var det kallt ute. Sen började graderna stiga och snön började blåsa genom luften. Suck... Var det tvunget att komma lagom som det började bli barmark och vårkänslor... :(

Men vi har spenderat dagen väl jag och Elliot. Efter att han åt sin lunch packade vi grejerna och åkte först till Högöhallen för att posta paket och köpa gott smörgåspålägg. Sen åkte vi vidare till Jossan och barnen. Vi började med att fika lite och äta goda smörgåsar. Sen hämtade vi Wille på dagis och gick en långpromenad i snön. Det var inte det enklaste kan jag tala om. Det var ju isgata under snön på vissa stället så man kände sig som bambi på hall is :/ Men tillbaka hem kom vi. Elliot somnade i början av promenaden och fortsatte sova när vi kom tillbaka, så han fick sova ytterligare en halvtimme ute. Fick väcka honom när det var en halvtimme kvar till middagen.
Pyttsade i han lite middag, bytte blöja och åkte vidare till Robert. Sen gjorde vi lite ärenden och sen hem.

Robert har spelat innebandy med grabbsen och jag har suttit här och styrt med mina traderaaffärer.

Börjar bli trött nu. I morgon hoppas jag vädret är bättre, då ska vi luncha med Mia på stan och gå hem till Roberts farfar :) Är vädret okej så går jag nog in till stan, annars får vi lösa det på bästa sätt.

Tack Jossan för en underbar dag och för att du är så underbar <3

Lite svårt att fånga busfröna eftersom de inte är still :)

Puss och hej!

1 kommentar:

Josefine sa...

Tack själv Hjärtat! <3