tisdag 8 februari 2011

Den långa vandringen

Idag har det varit en gående dag så att säga. Det är väl det jag styrt mest med idag :)

Efter att Elliot ätit sin lunch begav vi oss mot mitt jobb. Jag promenerade i det soliga och härliga vädret. Man fick lite vårkänslor :)

När jag väl kom fram, somnade han ju som vanligt precis 10 min innan vi var framme och vaknade ju självklart när vi kom in. Alla ville hälsa på han och hålla :) Men han skötte sig fint. Inget skrik eller gråt på hela tiden.

Sen skulle vi ju in till chefen. Där lekte han vagnen och nästan somnade efter ett tag. Chefen hade massor med bra saker att säga. Jag är supernöjd! Mer kan jag inte säga eftersom jag ej får avslöja nått ;) Hann träffa en av mina gamla brukare. Hon kände självklart igen mig och sa att hon ofta frågade de andra hur det var med mig. Sötnöt. Efter mötet fick Elliot äta mellis på jobbet. Det gick ner det med :)

Sen gick vi vidare mot Högöhallen och postade paket, sen vidare till Hallströmsgatan mot Schenker för att hämta ett paket. Sen äntligen hemåt. Väl hemma vid backen var det jättehalt. Höll på att inte komma upp. Men tillslut så. Direkt nästan skulle Elliot ha lite mat. Sen dök söta Jennica upp och vi lagade lite mat. Vi provade ett nytt laxrecept och det var supergott! Så det blir det garanterat fler gånger. När Elliot somnat kollade vi lite på tv och pratade.

Känner mig helt slut nu efter den långa vandringen.

Ett litet busfrö på lekfiten
Medans busfröt satt och lekte satt jag på golvet och då dök denna filur upp

Och vad han ville var han väldigt noga med att påvisa

Som sagt ;)

Puss och hej!

Inga kommentarer: