onsdag 23 februari 2011

Utveckling

I morse passade jag på att träna igen. Idag körde jag lite intervallträning. Och så körde jag dubbelt så många repetioner på övningarna :) Nu börjar det kännas kul och se resultatet som blir sen.

Efter träningen så passade jag på att duscha, sen vankades det lunch till Elliot och lunch till mig själv. Sen har vi busat och lekt hela förmiddagen :) Idag gjorde Elliot en ny sak. Han gav mig en boll när jag frågade om jag kunde få den :) och inte bara en gång utan 3 gånger :) Sötnöten. Vad han kan :) Kul att se att han utvecklas mer och mer.

Roberts farfar har varit här och skottat lite med idag.

På eftermiddagen nu blev Elliot lite grinig och pipig. Vet inte vad det var :/ Så jag skulle lägga honom en timme innan han skulle äta och han började skrika jättemycket efter ett tag. Då går jag ner och kollar till honom. Då sitter han upp i sängen och kan inte lägga sig ner :P Knasbollen :) Så jag la honom ner och han skrek självklart ännu mer... Men tillslut somnade han. Sen fick han sin mat. Robert och jag har lekt och busat med han hela kvällen :)

I morgon ska vi till Jossan och barnen. Sen på kvällen vankas det kalas :)

Lite bilder från dagen

Att plocka i leklådan är kul

Av alla leksaker så tycker han att en tub locobase är roligast?! :)

Det börjar bli farligt med detta klättrande

Här kommer jag!

Vilken röra det blev....

Och trött blir man av allt lek och stoj

Att sitta och åka i leklådan var jätteskoj! :)
Puss och hej!

Inga kommentarer: