måndag 21 februari 2011

John Blund

Idag har det varit en jättebra dag :) Jag fick nästan vecka Elliot i morse när vi skulle gå upp. Han var glad och lekte på förmiddagen. Medans han tog sin första sovlur passade jag på att träna lite :) Tog 25 min på Crossen och ytterligare 30 min med övningar. Kände mig helt slut när jag var klar. Hur skönt som helst :) Det konstiga var bara att han sov i 2 timmar. Så jag hann med att duscha och torka håret innan han vaknade.

Sen fick han och jag våran lunch. Efter lunchen lekte vi lite med hans leksaker och busade. Sen blev han trött igen. Gick och lade honom i sin säng. Jag passade på att slipa och spackla lite i taket inför målningen som skulle göras. Elliot sov i 2 timmar igen :) Han hade en riktigt rolig sovstil kan jag säga ;)

När han vaknade fick han lite mellis och jag passade på att ta mig en kopp kaffe med en apelsin. Sen höll han låda och var på ett strålande humör. När Robert kom hem fick han sin middag och jag passade på att laga vår middag. Sen vart han lite trött emot slutet... Pluttiplutten då. Han fick lite välling, sen gick vi och tog på oss pyjamas och sen i säng. Han pep lite innan han somnade.

Nu i kväll har jag passat på att rensa lite till i min "stora" garderob :)

Nu skriker sängen på mig :)

Lite bilder från dagen

Bondgården är en klar favorit

:)

Glad fis :)

Den roliga sovstilen :)

;)

Puss och hej!

Inga kommentarer: