tisdag 1 februari 2011

1:a Februari

Gud så fort tiden går. Vi är redan inne i februari :) I natt sov Elliot lika bra som igår natt. Inte ett ljud från hans rum förrens kl 6:30.

Idag har vi varit hemma hela dagen och inte gjort mycket alls. Bara lekt och busat.

Har haft lite ont i huvudet och är lite torr i bihålorna, men hoppas på att jag inte blir sjuk. Skulle tränat hemma idag, men vågar inte nu när jag mår lite konstigt.

Fyndade på tradera idag :) Haha, som att jag inte brukar det...men endå. Jag har tänkt köpa ett visst tyg till Elliots rum väldigt länge nu, men inte kommit till skott.

Det billigaste jag kunde hitta var det här : http://www.barnklassiker.se/index.php?route=product/product&path=79_87&product_id=213

Men då var frakten på 59 kr.

Nu fann jag på tradera samma för 123 kr med frakt :) Som hittat ju!


Plocka med tidningar är kul och att riva sönder dem
De smakar gott också :)
Idag har vi tränat på att ge oss i väg
Sötnöt :)

Puss och hej!

1 kommentar:

Karolina , Krystyna , Klara ♥ sa...

Mycket trevlig blogg! Jag hälsar hjärtligt de polska och skicka pussar!Jag hoppas att ni kommer att besöka mig;)) Välkommen till min blogg!