måndag 31 januari 2011

Gladare än gladast

I natten som var sa inte Elliot ett knyst. Inte på hela natten. Och det händer verkligen inte ofta. Men när klockan var 6 så gick jag in och tittade till honom. Han låg på mage med rumpan i vädret :) Sötnöt. Men när klockan var 6:45 vaknade han och låg och pratade. Så då var det bara att kliva upp.

Han fick lite frukost och sedan var det min tur. Hann med att styra lite med tvätt och sånt. Elliot var på bra humör större delen av dagen idag :) Ingen av gångerna som jag lagt honom när han ska vila har han pipit. Inte ett ljud. Och när han vaknat har han inte låtit ledsen heller. Elliot fick en söt bjorn som hängen på en måne av sin farmor och farfar, som hänger i sängen och man kan dra i ett snöre så spelar den. Den hittade han andra gången som han vilade, så det var det första jag hörde :) Haha.

När det började bli eftermiddag så begav vi oss in till stan. Elliot och jag gick in till stan för att posta paket och sedan hem igen. En lagon promenad :) Dock blåste det så kallt vi vattnet så jag fick ont i kindbenen :/

När Robert kom hem åt vi lite middag. Idag blev det tacossoppa :) Sen åkte vi och storhandlade lite.

Det hände en kul grej vid vår lunch idag. Jag åt en apelsin eftråt och Elliot var riktigt nyfiken så jag gav han en klyfta och han åt den med god aptit :) Knas.

Nu sitter jag här och ska snart hoppa i säng tror jag. Är en dag i morgon med.

Mums
Puss och hej!

Inga kommentarer: