måndag 24 januari 2011

Brruum

I morse vaknade Elliot strax innan kl 7. Han pep en gång på hela natten :) Då var det nappen som var borta.

Hur som helst, gick han och jag upp där runt 7. Han fick lite gröt, och sedan sitta och gnaga på ett smörgåsrån :) Sen var det bus till kl 9, då gick jag ner och la honom och han somnade nästan direkt. Jag passade på att städa lite och plocka sålänge. Han sov i 1 1/2 timme. Han fick lite lunch runt kl 11:30. Gjorde lite fullkornsnudlar med egengjord ost och broccolisås. Han gillade det skarpt :) Det blev över så jag kunde frysa in tre portioner till. Gjorde lite päronpure till efterrätt.

Sen var det bus ett tag till innan han blev trött igen. Han sov i ca 1 timme. Vi lekte och busade lite till. Sen fick han lite mellis. Mosadbanan med lite yougurt. Och vet ni vad..Den gick ner! Har trälat med honom i flera dagar att äta yougurt, men nu äntligen gick det ner :) Stolt man blir.

Efter mellisen gick vi en promenad till Ekhagen och sedan hem igen. När vi kom hem vart han trött och sov i ca 20 min. Sen var det dags för lite mat. Denna gången blev det biff, ris, ärtor och sås med tomatpure och basillika. Det gick ner med god min :)

Själv hann jag laga mat till mig och Robert med.

Nu börjar jag höra att sängen ropar efter mig ;)

:)
Gott
:)
Kan själv!
Åkturen i vagnen
På bar gärning! Tuggar på hantaget till lära gå vagnen
Puss och hej!

Inga kommentarer: