torsdag 20 januari 2011

Bakochfram

Elliot vaknade redan kl 6 i morse. Han låg och pratade lite i sängen. Sen tystnade det en stund. Jag vaknade igen kl 7:15 av att han slog med nappen på spjälan i sängen :P Så det vara bara att gå upp. Han åt sin gröt och höll mig lite sällskap. Sen höll han låda i ca 1,5 timme till. Då la jag honom precis som jag brukar kl 8:50. Han sov bara till kl 9:20 :( Försökte få han att somna om, men icke. Inte för att det var några protester eller så, men han ville inte sova mer. Han fick lite mellis kl 10 med. Yougurt med lite bär... Men det var sådär, så han fick lite mosad banan istället.

Kl 11:30 begav vi oss till Roberts farfar. Stannade där till kl 15:40. Elliot ville som helst inte sova alls som han brukade :/ Så han var vaken i över 6 timmar. Och det konstiga var att han var inte ett dugg grinig heller. Men min frustration växte... Jag tog bilen ner till stan och Plutten hade somnat i bilen. Han kollade inte ens upp när jag flyttade honom från bilstolen till vagnen.

Sen gick jag på stan tills Robert slutade jobbet. Han sa att jag kunde minsann få köpa mig nått fint i ett sms, men tror ni jag gjorde det? Nae, köpte kläder till Elliot bara... Sen när Robert slutade gick vi en vända till på stan. Han fick sig två nya baströjor och en kofta med :) Men jag hittade inget alls....Inte likt mig.

När vi kom hem fick Elliot välling, sen höll han låda ett tag till. Sov ca 1 timme i vagnen på stan...Väldigt knepigt tycker jag. Kan han bara ha ändrat tider sådär över en natt? Ja, det återstår att se.

Skulle tränat idag med, men min hals sa ifrån :( Typiskt... Men sover mini som han ska i morgon får jag passa på så istället :)

I kväll har jag rensat min garderob..IGEN. Men nu var det kläder som satt sådär, och kläder som blivit lite stora. Ut på tradera ska dem :)

I morgon ska jag på vinkväll :) Mysigt och gott!

Gammelfarfar och Elliot

Puss och hej!

Inga kommentarer: