tisdag 18 januari 2011

Långpromenad

Idag har jag och Elliot varit på en riktig långpromenad. Vi gick till Markörgatan. Men sen hände det som inte får hända. Jag vurpar och slår i som en torsk på sidan. Fötterna bara vek undan mitt i backen, och vagnen började åka nerför, så jag försökte resa mig fort för att få tag på den och hann i fatt den tillslut :( Och något som var mer tur var att jag bytte ficka precis innan jag gick, för min Iphone. Så jag ramlade inte på den som tur var. Undrar om någon så mig...Pinsamt värre!

Hur som helst, gick vi vidare. Och det tog exakt 1 timme att gå. Men Elliot somnade precis när det var 5 min kvar innan vi var framme :/ Så han vart ju klarvaken när vi kom fram till Jennica. Så han fick vara uppe lite till, försökte sedan få han att somna men icke! Höll nog på i ca 40 min... Så jag gav upp. Han fick sin gröt. Men blev trött strax efter... Och han somnade tillslut i min famn. Där sova han i ca 40 min. Och han hann få sin välling innan vi gick ut för att bli upphämtade av Robert.

Elliot gjorde en riktig kryprörelse idag med :) Han lyfte upp rumpan och benen även fast han hade byxor på sig.

Vi har varit och tittat på Martin och Helens fina lägenhet med. Jättefin och mysig :) De bjöd på en massa onyttigheter. Sen åkte vi hemåt.

Är så himla trött idag :( Förstår inte vad det är med mig....

Puss och hej!

Inga kommentarer: