söndag 30 januari 2011

Helgens bavader

I går lördag:

Vi hade sovmorgon till kl 9:30. Sen gick jag upp för att plocka lite innan Robert dök upp och vi kunde äta lite frukost tillsammans. Händer ju inte så ofta numer :)

Efter frukosten städade vi och plockade i hela huset. Jag packade lite traderapaket och sen tog vi bilen mot stan. Åkte först till Systemet och köpte båltillbehör och lite annat. Sen vidare till Karpgatan för att titta till lilla Pluttiplutten. Där stannade vi ett tag och fikade. Sen vidare till affären och postade paketen och handlade det sista.

Sen hem och putsa på det sista. Förbereda lite mat. Min lillebror och hans söta flickvän kom hit. Sen åt vi en god lyxig middag. Efter middagen dukade Robert bort och jag hoppade in i duschen. Fixade mig i ordning inför kvällens fest. Efter kl 18, började det droppa in lite folk. Vi vart ett riktigt bra gäng faktiskt :) Dock saknades några... Och jag min klant som vanligt stod och vevlade och lagom när musiken tystnade för att byta låt, vispar ner ett vinglas i golvet. Det var knäpptyst, sen klappade de händerna.. Bra där ;) Festen dog ut runt kl 2. Sen bums i säng.

Idag söndag :

Har vi mest tagit det lungt och städat upp lite från festen. Sen kom Svärmor och Svärfar med lilla mini. Han hade skött sig jättebra som alltid ;) Vi fikade lite. Sen till kvällen köpte vi hem lite pizza. Elliot somnade bums när Robert la honom i sängen. Han måste varit riktigt trött.

Det var den helgen det. Imorgon är det en ny vecka med nya tag!

Puss och hej!

Inga kommentarer: