fredag 7 januari 2011

Farfarmys

Idag fick jag sovmorgon. Hur skönt som helst :) Sov ända till kl 10:30. Åt lite frukost och hoppade in i duschen.

Vi gjorde oss i ordning hela familjen och tog bilen mot Ejdergatan till Roberts farfar. Vi blev kvar där i 4 timmar :) Han bjöd på te och smörgås. Så det har varit en eftermiddag med prat och skratt. Elliot har hållit låda ordentligt, men sov en liten stund.

Sen åkte vi och handlade lite för att sedan åka hem. Robert åkte till Pimpen och jag och Elliot vart kvar hemma. Gjorde lite annorlunda idag. Elliot brukar sova en liten stund runt kl 16-17. Förr var det en timme, men den timmen har blivit mindre och mindre, så nu de här dagarna sover han knappt 30 min. Så jag tänkte att han fick vara uppe och sen gå och lägga sig kl 19 istället. Och han somnade bums :) Vart inte ens någon protest. Så vi ska nog prova det i morgon med. Dock så fick han lite magknip efter bara någon timme :/ Men det gick över efter ett tag.

Söta Jennica kom en sväng med och förgyllde min kväll :) Vi pratade lite och åt fruktsallad :P Jag fick en present av henne med som jag fick öppna lite tidigare. Hon hade ramat in två fina svartvita bilder som hon tagit på Elliot :) Såå fiiina. Tack så mycket <3
Jennica var kvar här till kl 23:45 ungefär. Vi kollade på lite gamla bilder :)

Tack för att du finns gumman! Och för att du är den ärligaste som finns <3

Nehe, nu blir det sängen.

Bus i egen hög person
Farfar och Elliot har en del hemlisar
Vart är lampan?
Den goda te-buffén

Puss och hej!

1 kommentar:

Jennica sa...

Tack för att DU finns! <3 Du är bäst!