lördag 22 januari 2011

Lördagsmys

I dag fick jag min efterlängtade sovmorgon :) Det var riktigt skönt att bara kunna ligga i sängen och dra sig.

När jag gick upp intog jag lite frukost. Elliot fick lunch och lite, sen gick han och jag in till stan. var tvungen att posta lite traderapaket. Men råkade ju gå förbi H&M igen...Och gick därifrån med en ny snyggskjorta och ett par jeans till Elliot :)

Sen gick Elliot och jag till Bosse. Robert skulle på Adminmöte. Så jag och Elliot höll till ute i köket. Men innan det, fick han avnjuta lite mosad banan i sällskap av alla grabbarna :) Och han verkade gilla´t.

Han var jätteduktig och pep inte mycket den timmen han och jag lekte. Men sen när mötet var slut var vi tvugna att åka förbi affären och lite innan Robert kunde skjutsa oss till Jennica.

Hemma hos Jennica höll han låda i början då han kom på att han var riktigt hungrig. Men efter vällingen vart han på bättre humör och vi lekte med han tills han skulle sova. Han somnade efter ett tag och vi kunde titta på film :) Vi så först en på tv, sen en på datorn :)

Nu är jag rätt så mätt och nöjd.

Katten Baccardi höll sig på lite avstånd :)
Gladast :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: