tisdag 25 januari 2011

Gapstare

I morse pep det vid kl 7 ifrån rummet brevid. Vi gick upp jag och Elliot. Han fick sin gröt och jag fick lite sällskap vid frukosten.

Han var vid ganska gott humör efter första sovstunden. Jag hann med att bada honom innan han skulle äta lunch. Och det första ungen gör när jag precis fått på kläder och håller på att töma badbaljan...är att bajsa i blöjan... :/ Så det var bara att gå ner och byta blöjan och tvätta rumpan igen :P Knasunge!

Efter nästa sovstund var inte Elliot glad och nöjd med livet. Han var väldigt gnällig och pipig. Dels skulle han sitta på mig hela tiden och dt går ju inte. Då grät han och skrek... :( Jag fick ont i huvudet av allt skrikande tillslut :/ Men som tur var så kom Robert hem tidigare idag. Han har haft ont i nacken och huvudet... Så han jobbade lite hemifrån. Men Elliot fortsatte att gnälla och pipa hela kvällen. Undrar om det är nya tänder på g?

Själv har jag gjort mig ett träningspass på crossen och gjort lite övningar. Är precis mör i kroppen nu :) Känns skönt.

I morgon ska jag och Elliot till Öppna förskolan. Vi ska gå in till stan och sedan vidare till Eva på Markör. Ska bli mys att träffa henne. Det var länge sen nu :)

Det var allt för oss idag.Pipmuggen är väldigt intressant :)
Alla möjliga lekställningar är bra
Och att åla runt på golvet har jag blivit duktig på :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: