tisdag 11 januari 2011

Gapstare

I morse vaknade Elliot skrikandes liggandes på mage kl 6:45. Gick in och vände på honom och då vart han riktigt arg. Han trodde nog att han skulle få komma upp. Så Robert gick in och hämtade honom och la honom i våran säng. Han fortsatte att skrika och vara sur. Robert gick och bytte blöjan och han skrek då med. Sen satte han honom i sängen en stund hos oss. Då busade han tills han helt plötsligt börjar skrika igen. Så Robert gick upp med honom och gav han frukost. Jag fick ligga kvar, men det var lönlöst att kunna sova en stund till :/ Så jag gick upp kl 8 iallafall.

Robert åkte till jobbet runt kl 8:40. Elliot hade fått en gurksnutt av Robert som han satt och tuggade på större delen av morgonen. Han verkade tycka det var gott :) Medans Elliot sov passade jag på att köra ett träningspass :) Och skönt var det.

Efter han sovit ca 1,5 tim så var han på riktigt bra humör. Han busade och lekte medans jag styrde upp hans lunch. Jag passade på att laga egen idag. Så det blev fullkornsnudlar med stekt kyckling, majs och sås. Det gick ner med god aptit :) Han riktigt satt och gapade som en liten fågelholk :)

Sen bestod dagen av bus och balansträning. Han stod i köket mot stolen i flera minuter utan att ramla :) Sen har han gjort lite kryptendenser med. Han är så duktig så :)

På kvällen åkte jag och Elliot till söta Jennica. Hon bjöd på god mat :) Det var lite bus och lek innan Elliot skulle sova. När han somnade satte vi på en film.

Det var våran dag det :)
Gurka var smaskens
Håller balansen bra
Busfrö :)
Puss och hej!

2 kommentarer:

Elly sa...

jag brukade faktiskt äta keso o tomat fast på knäckebröd, vet inte varför jag slutade. Tack för tipset! nått jag kanske börjar med igen. Hur gammal är din son? :)

Elly sa...

okej, jag brukar krydda keson lite också. Då blir det godare :P
Jaha ja han är ju nästan lika gammal som Leon då!