måndag 3 januari 2011

Måndag

Idag har allvaret börjat igen. Robert gick till jobbet i morse. På förmiddagen har jag passat på att tvätta lite barnkläder. Har även hunnit med ett träningspass på crossen och gjort mina övningar. Kändes skönt nu efter nyår :) Elliot har varit väldigt busig.

När Robert kom hem på lunchen, riktigt sprang han fram till honom och sken upp som en sol och skrattade :) Det var första gången det hände.

Men nu till eftermiddagen fick jag ont i huvudet, och känner mig lite mosig. Elliot har varit lite skrikig och grinig med. Tog tempen på han 38 grader :/ Men han är inte sjuk i övrigt, så det är nog ingen fara. Passade på att vila lite när han sov på eftermiddagen. Kände mig lite bättre efter det.

När Robert kom hem från jobbet åkte vi vidare till Karp. Där fick vi lite fika. Elliot hade lite svårt att komma till ro. Höll på i en timme. Och det var första gången det hände. Har aldrig haft problem med det annars. Men det är väl att han är lite febrig misstänker jag som är boven. Men när vi kom hem gick det jättebra att lägga honom i sängen. Han somnade om direkt.

Det var denna måndagen det.

Vad har hänt här då? ;)
Bus på g :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: