onsdag 19 januari 2011

Pannkaka!

Idag har jag och Elliot varit på Öppna Förskolan med Jossan och Moa. Kom tydligen försent, då de har ändrat tiden för sångstunden :( Men vi hann vara med och leka lite med de små och ge dem sin lunch.

Sen gick vi vidare till Café Kannan och lunchade lite ihop :) Satt där i nästan 1 timme och pratade skit. Sen gick vi vidare och kollade lite på stan. Runt kl 14 gav jag mig först upp till Hemköp och köpte lite frukt och annat, sen vidare till Robers jobb. Där fick Elliot inta lite hemmagjord mangopuré innan Robert hade tid att åka. Sen hämtade vi ut lite paket innan vi åkte hem. Väl hemma busade Elliot runt lite innan han blev trött igen. Han fick sova lite middag, medans jag dammsugade och grejade lite. Till middag idag blev det pannkakor. Och Plutten fick vara med och äta med. Och det gick ner med god aptit det med :) Han fick tillochmed sitta och kladda, vilket resulterade i ett bad efteråt.

Passade även på att göra storkok idag på köttfärsås till Elliot med. Skönt att ha i frysen och bara ta fram när det behövs :)

Nu sitter jag här och är lika trött som igår, så det blir nog sängen tidigt idag med.
I morgon ska vi till Roberts söta farfar på besök :)


Bus på Café Kannan
På pappas jobb och avnjuter mitt mellis
:)

Å vad kul att få kladda med pannkakor :)
Vad fint golvet blev...hum
Och för att inte tala om stolenStorkok igen
Puss och hej!

Inga kommentarer: