onsdag 26 januari 2011

Onsdagsmys

Idag har Elliot varit på mycket bättre humör. Jag skulle säga nästan på solskenshumör :)
Vi skulle varit inne på Öppna Förskolan idag och sedan gått hem till Eva. Men så blev det inte...
Vi valde att stanna hemma istället och fick finbesök av Roberts farfar :)

Jag hade tänkt mig att vara lite nyttig idag med mitt matintag, men tji fick jag :) Roberts farfar kom med bakelse för hela slanten. Så det blev lite mysfika med bakelse :P
Men det gör ju absolut ingenting för den delen. Men så kan det bli.

Hann att rensa garderoben lite till idag. Hittade ett par ljusa baggy som jag knappt kunde ha i början när jag var med Elliot, men nu satt de hur pösigt som helst. Var bara att lägga i säljas högen ;) Så snart kommer det ut ännu fler kläder. Måste rensa ut allt gammalt skit känner jag och in med lite nytt :)

När Robert slutade jobbet, kom han hem och hämtade oss. Vi åkte för att handla och posta paket. Blev att åka hem till Eva med lite kinamat. Robert och Elliot åkte till Bosse i kväll.

Jag valde nått nytt som var betydligt nyttigare till kinamat än det jag brukar ta och det var riktigt gott :) Så jag har nog hittat en ny favorit tror jag ;) Stekta nudlar med kyckling. Efter vi ätit satt vi och pratade en del, var ju nästan 2 veckor sen vi sågs sist.

Måste även nämna att jag har grym träningsvärk i låren idag :) Sådär skönt. Haha. Jag gjorde två nya övningar som tränar rumpa och lår igår. Och jag tränade även intervall på crossen. Det verkar göra susen. Det riktigt känns! Kul att det gör nytta liksom.

Nehe, nu är det slut babblat för idag. Vi kan konstatera att denna onsdag har gått i mysets tecken :)

Morgonmys
Här går det undan
Gammel-Farfar och jag :)
Att ligga på rygg var inte kul längre, busunge :)
Puss och hej!

Inga kommentarer: