onsdag 5 januari 2011

Solstråle

Idag pep det från rummet brevid runt kl 7:15. Så det var bara att gå in och hämta lilla plutt. Vi gick upp och jag gav han sin gröt. Mätt och belåten satt han och höll mig sällskap vid min frukost.

Elliot har varit på solskenshumör nästan hela dagen idag :) Enda gångerna han pep var när han skulle sova. Men det går väl över det med så småningom. Vi var på stan med söta Jennica igår jag och Elliot. Och som vanligt så skötte han sig jättebra :) Han fick ett gosedjur som han verkligen gillade. En barbapappa figur som är blå. Han riktigt sken upp när han fick syn på den. Han bara satt och log i vagnen. Så jag var ju bara tvungen ;)

På eftermiddagen kom Robert hem en timmen tidigare från jobbet. Så vi passade på att busa allihop. Elliot fick syn på dammsugaren och ville pilla på den. Så det slutade med att han satt och stängde på och av den :) Han åkt runt på den. Knasboll :)

Det var allt från oss idag :)


Den lilla solstrålen
Nya favoritenBlev visst lite trött :):)
Wrooom
Med byxorna på huvudet kan man tänka bättre :)
:)
Min sötnöt <3>


Puss och hej!


Inga kommentarer: