lördag 1 januari 2011

Nyårslöften

Hade inga förra året, men nu så bara måste jag ju höja min ribba känner jag.

Det jag har kommit fram till är att:

* Höja ribban med träningen. Jag ska bli mer fit än någonsin.
Jag ska bara klara det! Har jag kommit så här långt som jag gjort hittils, så...
Nu JÄKLAR!
* Inte lägga en massa energi på att bry mig om de som inte ger något tillbaka.
* Jag ska dricka mer vatten om dagarna.

Jag känner att det här året kommer bli lite spännande faktiskt. Dels det med träningen men också för att det kommer hända en del saker. Ska vara med om ett bröllop, Elliot ska börja på dagis och jag ska börja jobba igen. Får vara ledig min sista "hela" sommar

Har lite drömar som jag vill uppfylla, men det kommer ni tids nog att få veta :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: