måndag 22 september 2008

Dåligt med energi

Har hamnat i en svacka tror jag :/ Det känns som att jag bara står och stampar på samma ställe hela tiden.

Och sen är det nog det att jag har börjat få ont som tär lite med. Och mina kära arbetskamrater visar ju verkligen att de bryr sig om mig.. INTE! De bara ska ha och ha, men när det är jag som är dålig, då är jag inget värd :( Är så trött på detta nu. Att man aldrig ska få känna sig trygg. Fast jag antar att jag måste känna mig trygg i mig själv först och det är ju det viktigaste...

Har ringt Kinesiologen nu och ska dit på måndag v41 :) Ska bli skönt faktiskt. Hoppas att han kan hjälpa mig. Vill inte börja med en massa mediciner som bara är farliga...

Tränade idag, men hade dåligt med energi och engagemang. Jag bara gjorde det, utan känsla. Jag skulle tro att jag egentligen bara lider lite av höstdepp.

Puss och hej!

1 kommentar:

Anna sa...

höst depp är inget roligt!! oftast ingen har medkänsla om man har ont... men jobbar du 100%?? för isf ska du ju kunna göra allt som vanligt... jag vet hur det är att ha ont krya på dig hoppas du mår bättre snart.