söndag 21 september 2008

Söndag

Har inte gjort många knop idag. Mest tagit det lugnt. Försökt plugga lite, men det var jag lite för trött för. Jag får fortsätta i morgon. Det konstigaste av allt är att jag verkar inte kunna sova längre än till kl 9-9:30 :( Vore skönt att få sova ut någon dag.

Har börjat få ont i kroppen igen :/ Har börjat gör ont i ländryggen, typ nere vid höfterna... Hoppas det inte blir något stort bara... Orkar inte med det nu. Så det blir att boka tid till Kinesiologen nu i veckan... Gör ont när jag ska gå och lägga mig på kvällen och på morgonen när jag ska gå upp. :S Kan vara vädret med...

På torsdag åker jag till katya :) Det ska bli underbart att komma bort lite och träffa den man tycker om och inte har sett på en månad :D Längtar!

I morgon är det hönshuset som gäller igen... Och en vecka full med grejer som skall göras.

Puss och hej!

Inga kommentarer: