söndag 28 september 2008

Storstan

Igår åkte vi in till Storstan. Snacka om att det var stort! Man blev helt vimsig :P Vi gick och gick. Första anhalt blev ett fik. Jag beställde en kyckling baguette och en bulle. Det blev hela 125 kr, inte billigt det inte :/ Efter den goda fikan, gick vi vidare.

Jag gick förbi en frisör först och frågade om de hade tid. Men icke. Gick vidare och fick se en skylt utanför salongen. 150 kr för en klippning. Och stället såg ju fräscht ut. Gick in och frågade om de hade tid. Och det hade de. Först tvättade hon håret på mig... Schamponerade det 3 gånger. Och sedan klippte hon. Blev sjukt bra och billigt var det :D Det roliga var att hon som klippte mig var från Västervik :) Haha!

Efter det gick vi vidare. Jag köpte mig även en flaska med volym för mitt hår och en svart kofta att ha nu i höst och vinter :P
Vi gick förbi hemköp och köpte oss lite godis och åkte hemåt.

När vi kom hem var det mysbrallor på och sitta och gösa till en bra film. Vi blev sjukt trötta båda två och det blev sängen relativt tidigt. Man blir helt enkelt sjukt trött av shopping :P

Det som ligger på schemat idag är att åka in till storstaden och kolla lite till, käka nått och sen åker jag hemåt igen.
Saknar faktiskt min man och våra hårbollar <3

Nehe, nu blir det lite frukost och lite...

Puss och hej!

Inga kommentarer: