tisdag 16 september 2008

Höst och åter höst

Ville inte gå upp ur sängen idag :( Det var så kallt och ruggigt i morse. Och bara tanken av att vi bara skulle vara tre som jobbade idag gjorde inte saken bättre precis. När halva morgonen gått , kände jag hur jag fick lite ont i halsen. Liksom inte svullet ont utan mer som svid upp bakom näsan. Skit tänkte jag, nu kan jag inte gå och träna... Men det gick över när jag kom hem. Slutade kl 12 idag. Det enda positiva idag...

När jag kom hem åt jag lunch och packade ner träningskläder. Körde mitt race på gymmet. Det var slitit, men skönt. Hämtade upp Bosse och vi åkte till affären. När Robert kom hem blev det tacos. Nu har jag slitit med min första inlämnings uppgift i matten. Men nu är den iväg skickad. Vi får hoppas att det blev bra nu.

Nu ska jag strax kolla på en film. Det är jag värd när jag slitit.

I morgon är det besök hos tandis igen vid kl 8:50. Nu ska han kolla efter hål. Har ett antal frågor som jag skrivit upp som jag ska fråga honom :P Håll tummarna nu att jag inte har nått hål. Tycker inte att jag behöver mer problem med tänderna och munnen...

Puss och hej!

Inga kommentarer: