måndag 8 september 2008

Höstrusk

Var lite segt att kliva upp idag måste jag säga. Dels för att det fortfarande var mörkt kl 6 och dels för att det var disigt och dimmigt :S En riktig höstdag...

Min första dag på jobbet var inte så rolig heller :( För det första har min tant blivigt dålig. Och för det andra verkade mina arbetskamrater vara lite ur funktion och bittra :/ Typiskt, när man kommer som en frisk fläkt och utvilad. Det bästa på dagen var iallafall när min tant sa att hon saknat mig och att det var skönt att jag var tillbaka :)

Dagens höjdpunkt var att få packa väskan och åka till träningen :D Det har jag väntat på så länge nu. Hade glömt bort hur sköna mina skor var och hur härligt det känns i kroppen när man tränat klart :P Toppen helt enkelt.

När jag kom hem därifrån hoppade jag in i duschen och ställde mig sedan och gräddade pannkakor :P
Robert kom hem med en blombukett :) Och med min favoritblomma , gerbera. Så söt han är :)

Nu i kväll har vi fixat skrivbordet i sovrummet. Nu sitter jag här i soffan och det värker och kryper skönt i benen :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: