torsdag 4 september 2008

Tvätta tvätten

Sov relativt länge idag med tanke på att Robert inte sov hemma i natt. Zeus var ingen bra sängpolare, han gick nästan med en gång då han nyss hoppat upp. :S

Åt en god frukost idag :) Vilket gav mig energi för att städa hela lägenheten och tvätta tvätten i tvättstugan. Var så mycket handdukar och lakan. Men jag gjord en liten miss. Glömde bort att Roberts handduk var ny, så jag la den i ljusa tvätten och två av handdukarna blev färgade :( Sånt som händer antar jag. var ju inte igår jag gjorde en sån miss.

Efter all tvätt och städ, begav jag mig ut på en kvällspromenad. Det var lagom skönt ute idag. Längtar dock tills jag kan börja träna. Hostar lite nu och näsan har ju slutat rinna iallafall :)

Pratade lite med Katya i eftermiddag. Skönt att få prata av sig lite :)

Robert kom hem nu i kväll med :) Skönt.
Ska snart äta min sorbet som står i frysen :P

Puss och hej!

1 kommentar:

Katya IMD09 sa...

ont i hjärtat av saknad just nu