tisdag 9 september 2008

Livet är som matematik

Väckarklockan ringde... Jag vände på mig kände hur det smärtade ordentligt i ryggen och i bröstmuskeln när jag sträckte mig för att stänga av den. Satte mig upp och tog ett djupt andetag. Ställde mig upp och skulle börja gå, när jag plötsligt känner hur det stramar i lårmusklerna och i magen. Hannah har fått träningsvärk!

Gjorde mig i ordning och åkte bort till jobbet.

Slutade vid 12. Åkte hem och pumpade däcken för det var inte mycket luft i. Undrar hur den kommer ut? :P
Robert kom hem på sin lunch, så vi åt. Sen skjutsade han mig till Bosse alias SnyggBO. Där fördrev jag 2 timmar med att plugga matte. Sen kollade jag även över samhällen, som jag nog ska fixa i morgon.

När vi kom hem lagade jag middag. Kyckling, ris och currysås. :P Hann knappt få i mig maten innan jag var utanför dörren. Tog mig en promenad bort till Willy´s där jag skulle möta Pontus. Han kom och vi gick en bra runda. Det var skönt och vi hade mycket att prata om :)

När jag kom hem färgade jag håret. Blev lika bra som alltid :)
Nu har jag slängt i mig en smörgås och ett litet äpple. Känner mig trött och matt... Blir nog sängen snart.

I morgon ska vi gå på bio med Bosse, ska bli kul :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: