tisdag 2 september 2008

Promenad med huvudvärk

Kunde inte somna om idag när Robert gick till jobbet kl 8. Så jag låg och drog mig lite med Zeus som var i stort behov av att gosa :)

Åt fiberhavregryns gröt för första gången i mitt liv. Var ju inte jättegott, men godare än vanlig gröt. Hade lite skivad banan på :P

Jag kände mig lite bättre idag så jag gav mig ut på en promenad som "råkade" bli 40 min och inte nog med det, så blev jag alldeles yr och konstig i huvudet efter halva vägen :S
Efter promenaden begav jag mig hem till mamma för att klippa håret på Morbror.

Begav mig ner på stan en sväng i väntan på att Robert slutade sitt jobb. Hittade mig ett par nya billiga jeans på H&M. Och en söt blus från Lindex :) Efter det gick vi hem... eller Robert gick och jag cyklade :P

Fick veta att Robert ska jobba i Tranås i morgon och sova där :( Mindre kul kanske.. Katterna är inte så snälla och stannar kvar i sängen när jag sover själv :/

Har ont i huvudet nu med, känns mer som spänningshuvudvärk... Får helt enkelt inse att jag inte är helt frisk än :(
Hoppas det går över snart. Vill börja träna igen.

Puss och hej!

Inga kommentarer: