onsdag 17 september 2008

En bra dag med ny inspiration

Tog bilen till jobbet idag. Inte lite lat man kände sig ju :P Men det var ju för att jag skulle till tandis. Stressade på med morgon jobbet för att hinna, men det blev visst lite för fort. Blev klar kl 8 med morgon jobbet och fick sitta och vänta till 8:30 innan jag kunde åka. Parkerade bilen vid hamnplan och gick med bestämda steg till tandis.

Mötte honom i dörren då han var påväg någonstans. Fick vänta en stund. Tandis blev lite försenad. När han kom in frågade han hur jag mådde och så. Och jag sa att jag har 1000 frågor till dig :) Han svarade att det gick bra eftersom de har öppet till kl 16 :P Haha! Nejdå, var bara ett par stycken frågor. Och nu har jag fått svar på dem. Och det bästa av allt. Hade inga hål :D Så nu känner jag mig lätt som en fjäder igen. Inga bekymmer med det iallafall :) Vi pratade även lite tandissnack.. Är så sjukt sugen på att börja plugga nu. Vill!

Jag och Robert köpte Mc Donald´s mat för att fira.

Lämnade ju in min förta matteuppgift igår. Fick veta idag att jag blev godkänd! :D

Pratade med Ullis på Nautilus om kosten idag. Och jag ska börja med något nytt. Och jag ska börja träna helt annorlunda :) Ska bli spännande och se hur det funkar.

Puss och hej!

Inga kommentarer: