lördag 27 september 2008

Studentpub

Jaha, nu har det gått en dag till. Hade ont i mitt huvud igår. Det kändes som det satt en ekorre i pannan typ. Men när jag masserade mig lite i nacken gick det över. Så ekorren hittade en annan panna att sitta på :P

I går gick vi till Haninge Centrum. Det var lika stort som Ikano i Linköping typ. Den hade alla klädaffärer och sånt man behövde. Jag gick även på systemet där. Det var mycket större än Västervik, och det jobbiga var att när jag stod i den meterlånga kön kom på att de kanske hade ölen vi drack på Kreta... Men det var ingen idé att gå ur för att kolla det... Jag köpte en snygg randig längre skjorta på Vero Moda. Och ett par snygga örhängen på glitter :)

När vi kom tillbaka hem så gjorde vi Spenatpaj. Sjukt gott :) Sen gjorde vi oss i ordning och jag valde min nya skjorta och mina nya örhängen :)

Sen satt vi och vinade, och pratade lite skit. Sen kom Katyas kompisar. Robert ringde en sväng med :)
När vi druckit klart och fixat allas hår begav vi oss till Studentpuben. Det kändes lite som en fritidsgård, eller snarare scouthus, med en massa vägskyltar på väggarna. Bl a stod det Chalmers över toaletterna :P Det var lite annorlunda, men som singel hade man nog tyckt att det var kul. Var ju en riktig köttmarknad :) Det fanns verkligen alla typer av stilar på människorna.

När vi skulle gå hem, var min jacka borta. Sjukt arg jag blev. Hade inte lust att köpa en ny bara för det... Men så när jag letade över hela garderoben, fann jag den tillslut ! Det var kallt och dimmigt ute när vi gick hemåt. Det var skönt nät man kom hem in i värmen.

Det som står på schemat idag är Stora staden. Shopping, äta på restaurang och i kväll lite gös med en film och godis :P

Puss och hej!

Inga kommentarer: