söndag 7 september 2008

Helgen

Har varit underbar :)

I fredags hade vi picknick på Lögabergen. Efter Robert slutade jobbet åkte vi ut dit och åt middag. Fin utsikt var det :) Man såg in till stan. På kvällen kollade jag på en underbar film som fick mig att gråta floder. The Notebook. Rekommenderar den starkt om det är någon som är intresserad av romantik. Robert undrade om jag hade bråkat med katten när jag kom ut i köket :P Så bra var den helt enkelt.

I lördags regnade det på morgonen så vi låg och myste medans vi hörde regnet smattra på rutan. Hur romantiskt är inte det?
Sedan kollade jag på en film till medans Robert åkte till Pimpen och grejade. Efter det kom Robert och hämtade mig och vi handlade. På eftermiddagen styrde vi upp lite tacos här hemma. Mysigt.

Idag har vi varit en sväng på Karp. Jag har fått lite mer matte gjord och ett par byxor fixade. Vi kom hem med lite päron och plommon rikare :P

Vi har bestämt oss för att dra en trip till Linköping nästa lördag och gå på Ikea. Vi ska köpa lite nya möbler :)
Vi ska även göra om lite i vardagsrummet :) Kommer bli så fiint!

I morgon är det jobbet som gäller. Har faktiskt saknat det lite ;) Och i morgon blir det att börja med träningen igen :P Längtar!

Puss och hej!

Inga kommentarer: