lördag 3 maj 2008

Bröllop + Grill

Vaknade tidigt... Suck när i hundan ska en få sove längre? Vi gjorde frukost som vi i sängen :) Mysigt värre. Vi låg och myste lite under täcket innan vi tog mod till oss att kliva upp.

Sen tog vi bilen en sväng till Team Sportia. Jag var ju tvungen att köpa nya löparskor. Mina gamla var nog lite för gamla :/ Hittade ett par som var jätesköna. Stötdämpning både fram och bak. Skon hade visst nån gel som skulle vara bra för fötterna med :P Råkade ju gå förbi träningskläderna och fyndade nya byxor och nytt linne :) Blir ju lite roligare att träna när man har lite nytt :D
Sen gick vi till Rusta därifrån. Köpte lite avsminkningsservetter och lite grillkol.

När vi kom hem gjorde jag mig i ordning för att åka och titta på Tess och Tommys bröllop. Tog bilen bort dit och mötte Anita. Vi fick vänta ett slag sen kom de. De var fina. Tommy var nervös... Vem är inte det inför en såndan grej ;) Det var fint inne i kyrkan. Stannade och tog lite fina kort på dem.

Åkte hem för att städa upp lite. Men råkade pilla lite i landen med. Så nu är det fint där med :)

Kl 20 startade vi grillen. Bosse, Pontus, kött-Peter, Pimpen, Robert, Johanna och jag blev det :) Tyvärr så blev mina fileér kolbitar :/ Men jag fick en laxbit av Johanna :) Snällt. Efter grillen blev det lite film och godis :)

Som avslutning tog vi bilen på ett VPS (VarvPÅStan).

Sen gick vi till korgs :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: