torsdag 22 maj 2008

Torsdag

Har spenderat första delen av dagen på hönshuset. Och idag var det livat! Men det var mest jag som hade en massa överskotts energi :) Jag vände det mycket jobbiga till något positivt.. Mycket bra.

Efter jobbet åkte jag direkt till stan. Fikade med Katya på kaffe kannan. Det var mycket trevligt :) Tiden bara rann i väg. Vi satt där i 2 timmar :P Tänk att man kan ha så mycket att prata om ;) Vi bestämde att vi skulle ut i morgon. Så jag gick förbi systemet på vägen hem och köpte mitt favovin som vi drack förra gången :P

När jag kom hem lagade Robert mat. Hamburgare och makaroner :P Sen åkte han i väg lite så jag passade på att städa och plocka lite. Och jag min lilla klant lyckades att spilla ut ett halvt parfymprov på köksbänken :/ Så nu luktar det gott :P Haha! Sen kom Robert tillbaka med sin far, så vi passade på att fika lite. Trevligt som tusan!

Funderar på att hoppa i säng snart :) Är ledig i morgon, ska bli skönt med lite sovmorgon.
Längtar tills i morgon :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: