lördag 10 maj 2008

Soligt värre

Vaknade tidigt idag. Så medans de andra sov, beslutade jag mig för att gå en morgonpromenix. Varmt var det iallafall. När jag kom tillbaka gjorde jag frukost som jag åt där ute i trädgården i solen. Hur mysigt som helst. Grabbarna åkte ut till flygfältet och kollade på strippen, medans jag låg hemma och stekte i solen. Vad skönt det var :) Satt ute hela dagen. Robert och grabbarna kom hem en sväng för att byta om så de kunde spela lite volleyboll.

När de kom tillbaka åkte vi till kvantum och köpte grillsaker. Blev till att grilla idag med. Vi köpte glass med. Min favo mjukglass med saltlakrids-topping :P När vi skulle gå till bilen mötte vi Per och Mia. Synd att de inte kunde vara med och grilla.

När vi tände grillen kom Pontus, Köttet och Bosse. Vi satt ute och myste. Men jag fick ha filt för jag hade solfrossa :/ Så går det när man steker för mycket...

Efter grillen gick vi in och kollade på film. Pimpen och Johanna kom förbi en sväng med. Vi kollade på Silent hill. Bra film var det med grisig. Efter det blev det VPS.

Ska gå och lägga mig nu, men Micke och Robert skulle visst hämta Adam i Gunnebo.

Puss och hej!

Inga kommentarer: