söndag 18 maj 2008

Mycket händer

Var visst ett tag sedan jag skrev nu. Men det har varit mycket nu :) Inte för att det är negativt,inte alls faktiskt :P
Torsdag:

Jobbade jag inte alls. Slapp hönshuset då jag skulle på lyftteknik på Gertrudsgården. Och den här gången gick tiden bara iväg, så dagen var inte alls så lång. Och eftersom att tiden gick var jag tvungen att springa i fatt den :P Efter lyfttekniken gick jag på stan en sväng och väntade på att Jossan skulle sluta jobbet. Vi mötes utanför henne och jag följde med upp i lägenheten. När hon bytt kläder och lite så gick vi till Kaffe Kannan och beställde lite goda mackor :P Vi hade en del att prata om, eftersom det var en månad sen vi sågs sist... När jag kom hem gjorde jag middag och begav mig bort till Tessan en sväng. Kom hem igen runt 20:30. Sen blev det kvällssmörgås och tvn. Fick gå och lägga mig ensam denna kväll med :(

Fredag:

Morgonen spenderades på hönshuset. Jobbade till kl 15:30... Men dagen gick även den :) När jag kom hem städade jag och tvättade som en tok. Passade på att damma lite med. Vid kl 19 kom mannen i mitt liv äntligen hem från Kalmar. Ville inte släppa taget om honom :) På kvällen tog vi det mest lugnt och myste...

Lördag:

Vaknar sent. Fick äntligen sova länge :) Vi beslöt oss för att göra frukost och ta med oss till sängen igen. Fick ett Sms av Katya. När vi ätit färdigt frukosten låg vi och drog oss en stund, tills jag hämtade min dator. Katya och jag kom fram till att vi skulle spendera kvällen ihop :) Jag gick upp och gjorde mig i ordning. Tog bilen ner till stan för att handla på systemet. Gick förbi Bosse en sväng med. Råkade visst bli två timmar :P

När jag kom hem och skulle laga lite middag, kom mamma förbi på fika. Robert begav sig med Pimpen och co för att grilla. Mamma fick vara smakråd åt mig så jag fick rätt outfit :) Sen fick jag skjuts av mammas sambo till Katya. Höll på att dö av skratt när jag tog fram chips påsarna jag köpt, för att på bordet ligger precis samma påsar :P Haha
Vi började pimpla lite och snacka :) Efter 3 flaskor vin begav vi oss ner till staden. Gick in på Stadt för att sedan gå till Morella och öla. Tillbaks till Stadt för att dansa. Till slut gav vi upp och tog med oss John till Corner för att äta fylle-mat och Robert kom för att hämta mig. Han hjälpte till att äta upp min mat. Sen gick vi skilda vägar. Kom i säng kl 4:15 :P

Är så glad för att jag träffat dig Katya! :D Tack för en grymt trevlig kväll :)

Söndag:

Sov länge, åt frukost. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Vi åkte till Kvantum en sväng för att jag skulle posta lite traderapaket och handla. På vägen hem stannade vi vid Campino. Köpte mig en pizza. Åkte hem och käkade.
Vi tog en promenad till högö :) Skönt att röra lite på sig. Jag fick 500 g jordgubbar av Robert :P

Ska nog snart gå till soffan och glo på tv. Ladda inför morgondagen.
Håll tummarna att min hals slutat sumobrottas till i morgon! :P

Det har hur som helst varit en underbar helg :D Jag är supernöjd!

Puss och hej!

Inga kommentarer: