onsdag 14 maj 2008

Ensamhet

Vaknade av att Robert skulle åka till Kalmar. Han väckte mig för att säga hejdå. Kände hur ont i magen jag hade... Mådde riktigt illa med. Men jag låg kvar tills jag skulle gå upp. Mådde illa då med, så jag tog mig ett glas samarin. Fick i mig en banan och lite yogurt i allafall innan jag åkte till hönsgården. Hade ont i vänster axel och bröstmuskel. Berättade det för de andra hönsen, men de fattade inte :S De verkar ha glömt att jag är sjuk... Suck. Hur trögfattad kan en höna vara egentligen? Det sägs att deras hjärna är lika stor som en valnöt... Kanske är därför då :P

Fick gå till min söta tant idag med varorna jag köpte igår. Hon blev så glad ;) Det förgyllde min dag idag :) Jag bara älskar att gå till henne. Efter jobbet kom Eva bort en sväng. Vi gjorde upp ett schema för deras bröllop och det blev toppen. Efter det tog jag cykeln och cyklade bort till ÖB. Hittade massa bra fynd som: solkräm, plåster, pringles chips för 12 kr, glasskålar, ny diskborste och diskpropp, dusch-creame och en ny rakhyvel till mig. De hade den där rakhyveln med vibbrationer i billigt.

När jag kom hem lagade jag mat. Köttfärssås och spagetti. Efter det gick jag ut och gick en promenad. Var rätt skönt eftersom det slutat blåsa. När jag kom hem tog jag en dusch.

Och nu sitter jag här och har precis ätit min kvällssmörgås :P

Saknar Robert <3 Han är i kalmar...

Puss och hej!

Inga kommentarer: