måndag 12 maj 2008

Måndag och en heldag

Idag var det min första heldag på jobbet. Jag jobbade 7-16. Var skapligt trött när jag kom hem. Kände mig trött hela dagen. Vädret var ju lite sämre i morse. Stod nästan beredd att dra fram cyklopet och simfötterna :P Men det blev inget regn. Det kom bara några droppar. Min cykel där emot betedde sig lite lustigt. Hela bakdelen typ vobblade när jag åkte på raksträckor. Var tydligen ytterdäcket som höll på att ge med sig :S Och vi som lagade punkteringen förra veckan :( Men jobbet gick bra iallafall.

När jag kom hem var Bosse och Adam där. Vi tog Adams bil och åkte upp till cykelaffären vid coop och köpte ett nytt ytterdäck. Sen beställde vi lite utemat och tog med oss hem. Jag åt en god kycklingsallad :P

Efter det gick jag ut och gick. eftersom min hals inte behagar att sluta brottas med mig :/ När jag nästan var hemma så fick jag så ont i ena SI- leden :( Blev så nervös. Fick halta lite hem. När jag kom hem duschade jag varmt och sitter nu med värmedynan :S Hoppas det går över tills i morgon...

Puss och hej!

Inga kommentarer: