onsdag 7 maj 2008

Dåligt skrivande

Det kan man ju lugnt säga. Dagarna har bara flutit på och jag har varit så trött på kvällarna. Kan bero på att jag har börjat jobba mina 75%. Men jag är glad att jag orkar jobba :) På jobbet går det bara bra. Idag fick jag en ny vårdtagare att vara kontakt man till. Spännande :)

Fick ont i halsen i måndags och har fortfarande det :( Och jag som verkligen hade sett fram emot att få gå och träna i mina nya träningskläder och skor... Så jag har varit ute på promenader varje dag nu :) Det går ju det med, fast springa är ju roligare. Sen dog internet en hal dag. Inte alls irriterande va? Eller JO! Hade ju en massa som jag skulle få gjort. Är ju jätteberoende av internet. Robert med då han plugggar :S Tur att det gick över...

Skickade mitt brev till pappa i tisdags. Spännande och se om det kommer nått tillbaka :) Var förbi Holmgatan en sväng och pratade med min kära bror. Alltid lika kul att prata med honom. Tänk... det kunde man inte tro när vi var små :P

Idag var jag på rehab kliniken med min söta tant. Hon skulle till fotvården. Skulle jobbat till kl 14 idag, men jag var kvar till kl 16 istället för min tants skull :) Hon var så tacksam. Väl på reahab, tänkte jag leta upp svämor med. Men det blev lite fel. Kom till fel Christina :P Men så hittade jag hennes rum, men det stod att hon skulle vara på möte till kl 15:30. Så jag gick till komvux och lämnade in ett papper som var tvungen att lämnas in. När jag kom tillbaka till rehab, så satte jag mig ner och läste igenom några tidningar. Och plötsligt hör jag en välbekant röst. Det var svärmor :) Så vi satt och pratade en stund innan min tant kom.

När jag kom hem blev det middag. Sen pillade jag lite i trädgården och planterade om lite...
Och nu på kvällskvisten var jag och Robert ute på en promenad i ca 1 tim. Vi gick nere vid lysingsbadet och hem. Jag var så godissugen, men lyckades få bort det genom promenaden :P

Nu börjar jag bli trött ...

I morgon ska jag luncha med Katja, blir nog trevligt som alltid när man umgås med henne :D

Puss och hej!

Inga kommentarer: