måndag 19 maj 2008

Monday it is

Morgonen spenderades på hönshuset, där hönsen var som tokiga idag. De flaxade runt och ruggade. Gick ju knappt att se nått pga alla fjädrar. Men när vargen dök upp blev det tyst... Skumt. Varför ska de föra sånt liv när vargen inte är där? Men så när vargen är där så är det så tyst så...?

Efter jobbet åt jag lunch, fick sluta kl 12:30. Åt min smörgås och en banan. Begav mig äntligen till gymmet för första gången på två veckor. Men guud så skönt det var att få träna.. Vågade dock inte ta i för hårt, då jag fortfarande har lite ont i halsen :/ Jo, jag vet att det inte är bra att träna om man har ont i halsen, men jag kunde inte bara sitta hemma 3 veckan i rad... Men det gick ju bra :)

När jag kom hem duschade jag och gjorde mig i ordning och sprang över till Eva en sväng. Vi snackade lite skit. Sen hem för att göra middag till mig och Bosse. Skulle bjuda honom på middag. Så det blev pannkakor :) Han verkade gilla det. Efter maten kom Pannkakan förbi en sväng. När han åkt fick vi för oss att gå en promenad. Det var skönt :)

När vi kom hem igen, åt vi lite goda kvällsmörgåsar och drack lite gott the :P Nu har Bosse gått och jag har borstat tanden och är nu redo för sängen... fast... Jag kommer få sova ensam :/ Saknar dig!

Känner på mig att det här kommer bli bra nu. Är så glad och så nöjd :D
Tack alla underbaringar för att ni finns där ute :)

Jag är så glad för att jag träffade just dig :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: