tisdag 13 maj 2008

Tisdag

I morse var jag trött när jag gick upp och ont hade jag i höften, fast inte lika mycket som igår kväll. Och kallt var det ute :/ 4,5 grader bara... Men jag kom till jobbet :) Fick det ganska lindrigt. Fast Vargen var ju där och skulle lägga sig i som vanligt :/ Men det får man ta med en nypa salt. Fick ett litet uppdrag av min söta tant på jobbet. Hon ville ha lite från Whillys, så jag fick lite pengar och en liten nota :P

Slutade kl 12 idag, och det var ju skönt eftersom jag var så trött. Gick hem en kortis till Eva. Och denna gången vart det en riktig kortis, typ en kvart bara :) Men det får bli längre i morgon som Eva sa :)

När jag kom hem igen gjorde jag lite lunch. Och vi åkte och handlade på Whillys och till min söta tant :) Sen hem och lagade mat.
Det blev korvstroganoff och ris :P Efter det färgade vi Roberts hår. Blev kanon! Sen tog jag mig en kvällspromenix :)

Älskar min nya väska från friis & company som jag fick med posten idag! Nu är sommaren räddad :D

Snart blir det en kvällssmörgås till tvn :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: