fredag 2 maj 2008

Äntligen fredag!

I dag var det min första riktigt långa dag på jobbet :) Har ju som bekant jobbat 50% av 75% nu ett tag, men nu jobbar jag hela mina procent igen :) Fick duscha min söta tant och lägga upp håret på henne. Älskar att gå till henne, hon förgyller min dag :)
Men när jag skulle ta min cykel upp till vapengränd så fick jag se till min förtvivlan att det var punktering på bakdäcket, så det var bara att gå upp :/ Suck!

När jag kom hem hade jag visst fått ett paket :) Ett par fina skor. Sen tog vi bilen och åkte och handlade... Och där mitt i bland hyllorna fick vi se en.. giraff! Han satt där bland flingorna och åt. Ingen av personalen verkade reagera. Längre fram i kassan fick vi se en liten igelkott... Han nådde inte upp till glassen stackarn.. Robert var snäll och hjälpte honom. Vi köpte 5 säckar jord till landen med :) Robert släppte av mig vid nautilus. Gick in och körde skiten ur mig typ :) Var helt slut. Är så skönt att känna sig helt utpumpad :) Upptäckte dock på vägen hem att jag fick ont i höfterna :/

När jag kom hem stod mannen i köket.... och lagade mat! Trodde aldrig att jag skulle få se det. Så jag var tvungen att nypa mig i armen lite ;) Middagen blev mycket god. Efter maten gick jag över till Eva en sväng. Sen hem och kollade på tv tills Robert kom hem.

Nu är det läggdax!

Puss och hej!

Inga kommentarer: