söndag 4 maj 2008

En röd tomat

Det kan man verkligen säga att jag är ;) Gick ut och gick en morgonpromenix innan frukosten i det härliga vädret. Kunde inte sova så länge idag heller :/ Efter promenaden åt jag min frukost ute i solen. Var jättemysigt! Det var så varmt och skönt så jag blev sittandes ute hela dagen :) Så nu är jag rätt så välstekt om jag säger så ;)

Robert försökte laga min punktering jag fick i fredags på jobbet, men det gick inte :( Så jag kommer få gå överallt på jobbet i morgon. Mindre kul :S Men jag får se det positivt, får ju motion :P

Efter jag duschat och så. Planterade jag lite nya frön till trädgården. Pelle var här och lämnade gamla soffa som vi ska ha nu ett tag. Det blev fint :)

Lagade lite middag. Fisk och potatismos :P

Nu till kvällen har jag fått lite gjort.

* Har sytt upp 3 par jeans
* Färgat håret
* Ska snart skriva brev till pappa
* Ätit kvällsmörgås och lite apelsin

Lollo och Adam kom förbi en sväng :)

Nu ska jag börja fila på brevet ;)
Fryser... Är nog solfrossa. :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: