söndag 11 maj 2008

Varning! Stekning pågår!

Fick sova lite längre idag. Skönt :) När jag gick ut för att kolla hur varmt det var så var det verkligen hett. Kollade mätaren. Den stod på 21,5 grader kl 10 på morgonen! Helt sjukt...

Gjorde i ordning lite frukost och satt ute i trädgården och åt den :) Efter det, fixade jag lite tradera-paket och åkte bort till affären för att posta dem och kolla i affären om de hade solkräm. Men de hade de icke :/ När jag kom hem hittade jag en i lådan. Den fick duga. Johanna ringde och frågade om hon kunde komma bort och sola med mig. Det var tydligen någon häst som var dålig, så hon var tvungen att vara beredd.. Annars hade hon åkt till Stockholm. Vi solade och pratade i flera timmar. Vi gjorde en smootie med hallon i :P Efter ett tag kom männen hem. De skulle på möte och vi bestämde oss för att fixa lite mat hemma hos Pimpen och Johanna.

Så vi tog vår bil och åkte till Whillys och handlade lite. Sen hem till dem och började laga lite plock mat. När männen kom hem åt vi. Det var sjukt gott :P Efter middagen åkte vi för att hämta Johannas hund med Pimpens bil. Det var trevligt :) När vi kom tillbaka göste vi mest.

Min käre bror, ringde till mig och frågade vart jag var och om jag ville åka med i hans bil. Självklart vill jag ju det :) Vi tog ett par VPS på stan. Sen när jag kom tillbaka till Pimpen och Johanna, var det visst nått på tvn. Så vi satt där en stund, sen åkte vi hem.

Snart ska jag duscha lite och greja.

Puss och hej!

Inga kommentarer: