torsdag 8 maj 2008

En dos av skog

Hade sovmorgon idag men, Robert hade satt sin mobil på snooze, så jag vaknade flera gånger. Så det blev att gå upp tidigare endå :/ Typiskt. Hade behövt sova ut lite. Gick upp och åt min frukost och gjorde mig i ordning. Utfodrade min tordyvel och mina kameler.

Efter det begav jag mig ner till stan och träffade Katja :) Vi lunchade på kaffe kannan. Vi tog varsin sallad. Det var varmt och skönt på stan, så vi satt ute och åt. Efter lite prat i 2 timmar gick vi lite på stan. Jag köpte mig en ny bra bikini på Lindex. Det blev en svart, tycker att det var lite lite ljusa färger på alla bikinis i år :/ Men den här bikinin satt som ett smäck och då duger det :D Vi gick till djurmagasinet och köpte ett halsband till Zeus och en namnkolv till Nissan. Hon hade lyckats och slarva bort sitt halsband. Slarvmaja till katt!

Sen åkte jag bort till Nautlius med Stegeholmshälsan. Blev ingen träning för mig i dag heller :( Har fortfarande ont i halsen :/ Så jag fick gå lite på bandet i ca 30 min. Åkte förbi affären på vägen hem och handlade det vi behövde. Sen hem för att åka vidare till Karp. Vi åt lite goda smörgåsar och jag och svämor gav oss ut på en mysig skogspromenad :) Efter det hem till dem och byta skor och så kom Christine och hämtade mig vid norra vägen. Skulle på nått möte om en massa produkter. Var nog inget för mig :( Och det höll på i ca 2 och 30 min :S Så nu kom jag hem kl 22 och tog en smörgås och en dusch.

Nu är det bara att krypa till korgs efter att jag nattat Tordyveln och mina Kameler :P

Puss och hej!

Inga kommentarer: