lördag 24 maj 2008

Bullbak och en smula bakfylla

Tänkte börja med att berätta om gårdagen. Min lediga dag :) Pysslade och hade mig på förmiddagen. På kvällen kom Katya. Vi drack gott vin med chips och dip :P Tänk att tiden går så fort när jag är med Katya. Vi kom iväg från mig vid kl 00:30. Vi tog med oss en cider som färdkost. Vi hann bara över gatan så stod det en bil med grabbar + en större grabb med långt hår som försökte öppna grinden till gården så de kom in på gården. Killarna i bilen ropade till oss att vi skulle hjälpa honom med grinden. Katya var king och fick upp den. Han tackade så mycket :) Uppdraget var slutfört och vi gick vidare...

När vi fortsatte var det mest en massa skog. Vi gick över övergångsstället och hittade en ensam och övergiven cykel. Jag klappade lite på den och ledde den till cykelstället. Uppdrag slutfört även där :P Katya frågade mig om jag ville ta en provtur på hennes cykel... det var inte någotvidare stabilt precis :P Men kul var det. Hon döpte cykeln efter mig. När vi fortsatt en bit hittade vi en till cykel som var ensam och övergiven. Katya klappade lite på den. Vi mötte Micke som satt med en kompis på gatan och frös om rumpan. Han och Katya började brottas :) Näe det var klart, gick vi ner mot bryggaren. In för att gå på toa. Fortsatte sen till krogen. Köpte lite att dricka. Gick vidare. Var tydligen inget folk på Palladium, så vi gick vidare till Åhmans. Köpte lite pommes, mos och dip :P Var riktigt gott. Sen gick vi ner till bryggaren och tiggde lite skjuts av Robert :) Han skjutsade hem Katya och sedan mig. Han hade visst haft lite roligt åt mig. Och jag kom i säng kl 3:30. Och vad det snurrade :S

Överlevde natten så att säga :P Gick upp kl 10. Åt frukost, men fick inte i mig hela... Det tog emot :/ Tog en lång dusch, torkade håret och klädde på mig. Började baka lite bullar :P Bakis och dan... Men det gick. Det blev 124 st. Robert skjutsade hem mig till Karp. Där bjöds det på middag. Kyckling, potatis och god sås :P Efter maten gick vi ut i trädgården och planterade lite tomater. Jag fick lite rabarber som jag tänkte göra paj på någon dag sen :) Efter det fikade vi lite. Sen fick jag skjuts ner till Bryggaren, där jag suttit nu :P

Det var det hela :)

Puss och hej!