tisdag 20 juli 2010

1 Mil

I morse gick jag och Elliot upp runt kl 8. Han fick mat och sedan gav vi oss ut på vår dagliga promenad. Efter promenaden tog jag mig en dusch, därefter kom Erik bort en sväng och vi paketerade paket.

Robert tog med sig Elliot och åkte till Bosse. Erik och jag åkte för att posta paketen och storhandla. När vi kom tillbaka hit, tog vi på oss förkläden och bakade muffins för brinnande livet :) Det blev ett par stycken. Citron och choklad muffins med topping av jordgubb och lime :P Blev supergott!

Efter vi fikat, åkte jag bort till Helen. Vi gick en långpromenad på ca 1 mil. Det var uppfriskande och skönt.

Har fått riktigt ont i nacken och i vänster bröstmuskel :( Gör ont när jag bär på Elliot och jag är väldigt stel i nacken... Hoppas det går över snart. Måste börja träna mina muskelgrupper så jag inte får ont.

I morgon ska jag träffa Jossan och till kvällen ska vi grilla hos Anders och Jenny :)

Puss och hej!

Inga kommentarer: