lördag 24 juli 2010

Stormvarning och regnväder

I natt vaknade Elliot igen, denna gång runt kl 2. Nu var det nog för att han är lite täppt i näsan. Han fick ligga hos mig i sängen ett tag och kunde somna om som tur var. Men vaknade igen runt kl 4. Då fick han lite näsdroppar och lite mat. Nöjd som han var somnade han om igen, men vaknade kl 6:30 igen, då tog jag honom till vår säng så sov han en stund till.

Sen åt jag frukost och hoppade in i duschen. Packade skötväskan, och tog bilen till Roberts farfar. Det duggregnade när vi åkte dit. Elliot sov en bra stund i början. Farfar bjöd på nyponsoppa och smörgås :P Lite senare skulle jag byta på Elliot efter att han ätit och fick göra det på finbordeti vardagsrummet. Där låg han och jollrade för fullt och skrattade :) Sötnöt. Efter ett par timmar åkte vi hemåt.

När vi kom hem låg han och vilade en stund. Regnet bara öste ner. Och nu är det rena stormen ute :S Uscha, men vi behöver det ju.

I morgon måste vi ta tag i dopinbjudningarna till dopet. Det ska ju vara snart :) Ska sätta mig och skriva ner en egen dikt att läsa upp med.

Puss och hej!

Inga kommentarer: