lördag 31 juli 2010

Du är allt

I morse vaknade pluttiplutten kl 6, så han fick sova hos mig en stund. Han väckte mig runt kl 7 genom att sparka på mig och jollra :) Så söt så. Han fick sin mat och jag struntade i min morgonpromenad idag med, halsen kändes inte riktigt hundra :/ Vill så gärna komma i gång igen! Suck...

Runt kl 10:45 åkte vi mot Tomtegatan. Jag satt och letade efter bilbarnstolsannonser på blocket igår. Och råkade av en händelse att hitta en som fanns i Västervik och det roliga var att det var en vän som fanns i vårt gamla kompisgäng :) Den var helt perfekt så vi köpte den. Så nu har vi en stol som Elliot kan ha tills han blir så stor att han kan sitta på bilkudde :) Vi åkte även till Teliabutiken. Tog med Elliot in i Babybjörnen och han var så snäll :) Vi låste upp Roberts gamla telefon, så att jag kunde börja använda den. Så nu har även jag en iPhone :) Sen åkte vi och kollade på Mc kortegen. Elliot sov genom hela :P

Sen hem. till kvällen kom grabbarna kex hit. Vi har grillat och de sitter och spelar nu :)

Elliot har varit på toppenhumör hela dagen :) Skrattat och jollrat. Han har börjat ta tag i saker man räcker fram till honom, men han har svårt att hålla dem en längre tid. Men det kommer väl :) Han är helt underbar, vår lilla ögonsten <3 Han är allt <3

I morgon är det Roberts sista semesterdag, så vi får se hur vi spenderar den.

Puss och hej!

Inga kommentarer: