fredag 2 juli 2010

Vidbränd

I dag sov Elliot först till kl 4.30 och ville ha mat, somnade i ca 30 min efteråt, sen började han gny så jag tog honom till sängen så han fick sova hos mig. Vi sov till kl 7:30 :)

Sen var det matning och frukost. Efter det tog vi oss vår dagliga promenad i solskenet. Efter promenaden satt jag kvar en stund ute i solen och Elliot fick sova i vagnen som stod i skuggan. Han sov i ca 2 timmar.

Fick besök av min arbetskamrat Therese med. Vi fikade lite och pratade :) Det var trevligt. Elliot fick en jättecool body av henne.

När robert kom hem hoppade jag in i duschen och gjorde mig i ordning. Sen tog vi bilen till stan för att äta på Briggen. Och nu har vi kommit hem. Elliot skötte sig exemplariskt :)

Och nu känner jag att jag har fått solsveda. Är precis röd på armarna och axlarna :( Så man kan säg att jag är rätt så bränd... Hoppas det går att sova.

Nu har Robert semester i 4 veckor :) Jippi!

Puss och hej!

Inga kommentarer: